[Talk-cz] "sezoní" cesty

Marek Janata janata.mar na gmail.com
Pondělí Červenec 30 09:05:28 UTC 2018

jestli to tam někdo znáte, tak je to dost podobný případ jako je tahle
cesta: https://www.openstreetmap.org/#map=16/50.0137/16.4963 - (ta z tábora
v pravo doleva do vesnice) - vezl jsem tam mladýho na tábor, tak jsem to
pak projel. Kus bylo pole s vyjetýma kolejema, protože cesta 5 metrů vedle
je tragicky zaroslá, v lese kus normální cesty, kus skoro nešel projet, ale
nakonecc to pustilo všude.
projedu to na kole a uvidím co z toho vyleze.

mapy.cz to vidí takhle:
https://mapy.cz/zakladni?x=16.4918612&y=50.0101818&z=16&base=ophoto&source=coor&id=16.49299845099449%2C50.0098508500576&q=letohrad

díky za rady