[Talk-cz] REKOLA Bikesharing v Ostravě

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Červen 15 10:14:11 UTC 2018

On 06/15/18 12:07, Ha Noj wrote:
> *** A neslo by to jen Rekola? Taky pisem bing:orto, a ne Bing (search
> engine) part of Microsoft corporatin:orthophoto layer
>
> btw: s.r.o. = spolecnost s rucenym omezenemy
> s r.o. = s rucenym omezenym
>
> ha
> hanoj

No, mně by to žíly jistě netrhalo :)
source je ale trochu jinej tag než
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:operator
- tam to chápu tak, že to má být kanonický název firmy. Co tak koukám do
taginfa, například KFC i McD taky namnoze provozuje "AmRest" bez
dalšího; pokud ten zkrácený název bude jednoznačný a rozšířený (a
nebudeme tak mít "Rekola", "bikesharing Rekola" i "Rekola Bikesharing
etcetc"), nic proti - to moje ohrazení bylo proti tomu, že existuje
nějaký univerzálně aplikovatelný zápis zkratky "společnost s ručením
omezeným."

Zdar,
HPM