[Talk-cz] REKOLA Bikesharing v Ostravě

Vladimír Domes vladimir.domes na gmail.com
Pátek Červen 15 10:40:05 UTC 2018

U poštovních schránek taky v klidu dáváme "operator = Česká pošta, s.p.".
Nějaké vymýšlení zkratek mi přijde zbytečné.

A proto jsem tam dal přesně to, co je na:
https://rejstrik.penize.cz/04893875-rekola-bikesharing-s-r-o

A tam je: "REKOLA Bikesharing s.r.o."

  V.