[Talk-cz] Dokončení importu benzinek EuroOil

Michal Fabík michal.fabik na gmail.com
Pondělí Červen 18 08:04:33 UTC 2018

> Benzinka je zavrena -- nejde tam nakoupit etc -- jen je tam automat
> ktery za idealnich okolnosti da benzin...

Ahoj,
ale není to prodávání benzinu jaksi ta hlavní funkce té benzinky? Že
na benzínce nelze nic koupit je asi spíš vlastnost objektu
shop=convenience (nebo podobně), který se nachází v přidružené budově,
a ne objektu amenity=fuel.
Trochu mně to přijde jako říct, že brněnské nádraží od půlnoci do pěti
ráno nefunguje, akorát na něm staví vlaky. (Nádražní budova se zamyká
kvůli bezdomovcům apod.)

--
Michal Fabík