[Talk-cz] Dokončení importu benzinek EuroOil

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Červen 18 08:05:39 UTC 2018

On Mon, 18 Jun 2018 at 09:56, Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:

> Tady bych se primlouval za nejake jine reseni.
>
> Benzinka je zavrena -- nejde tam nakoupit etc -- jen je tam automat
> ktery za idealnich okolnosti da benzin...

Trochu u tohohle váhám - i proto, že z práce mám na dohled minimálně dvě
obdobné benzínky.

Problém podle mě je, že dáváme rovnítko mezi benzínka = obchod na ní a/nebo
placení hotovosti. K čerpání paliva se skutečně dostane člověk s platební
kartou nebo CCS 24/7.

Což takhle opening_hours=24/7 a k tomu service_times? Sama jsem tohle
dávala třeba k STK, kde otvírací doba je delší než doba, po kterou provádí
prohlídky aut.

Majka