[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

Vladimír Semotán semotanv na gmail.com
Čtvrtek Březen 8 20:53:20 UTC 2018

Máte pravdu, používám i "house" a další tagy. I přesto si troufám, tvrdit,
že se to oblast od oblasti dost liší. Občas prostě bývá jen building="yes".
Ale dá se to řešit. Je to jen taková mravenčí práce - spoustu iterací, než
se dopracujete ke koukatelnému výsledku. Právě proto naprosto chápu, že
F4Map vypadá takhle schématicky, jak vypadá. Pokud chtějí mít data neustále
aktuální, je to jediná cesta. Pro realističtější render je potřeba hodně
věcí předpočítat.

Že building:part může být mimo budovu jsem nevěděl. I jsem se tady na to
před časem ptal a koukal na wiki. Je to pro mě špatná zpráva, protože v
qgisu a SHP souborech relace nezpracuju.

V. S.