[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Březen 8 21:10:16 UTC 2018

> Máte pravdu, používám i "house" a další tagy. I přesto si troufám, tvrdit,
> že se to oblast od oblasti dost liší. Občas prostě bývá jen building="yes".

 Určitě se to bude oblast od oblasti lišit, to je obecný nešvar
OpenStreetMap, nehomogennost kvality dat. Nicméně těch souvislých oblastí s
building="yes" by v současnosti mělo být minimum (podrobně viz RÚIAN).

> Že building:part může být mimo budovu jsem nevěděl. I jsem se tady na to
> před časem ptal a koukal na wiki. Je to pro mě špatná zpráva, protože v
> qgisu a SHP souborech relace nezpracuju.

Ano, a mám za to, že jsem v tom smyslu odpovídal. V archivu ale pátrám
marně.

H.