[Talk-cz] 3D mapa v OSM - pěkná hračka - dejte zoom

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pátek Březen 9 10:44:21 UTC 2018

Ahoj,
problém je, že nejsou jen budovy natrasované z ruian, ale i různé stodoly,
kůlny, altánky obkreslené z katastrální mapy.
Např. dvě vedle sebe
https://www.openstreetmap.org/way/82649162 - tam opravdu něco je.
https://www.openstreetmap.org/way/82647218 - tady naopak už nic není. Je
dobré nejenom přidávat, ale i odstraňovat.
https://www.openstreetmap.org/way/82647210 - a při trasování dávat pozor,
co člověk přidává.

Ale abych měl jasno i já - tedy všichni.
Milancer  mi píše, že jsem rozbil vysílač Mělník.
Ten má tři nadzemní části.
https://www.openstreetmap.org/way/455101362 - základna
https://www.openstreetmap.org/way/455101363 - střední část
https://www.openstreetmap.org/way/455101364 - špička

Tady by mělo stačit přetagovat základnu na building = yes , zbylé dvě části
nechat jako building:part = yes. Relaci není třeba vytvářet. Že?
Pro úplnost by neškodilo přidat highway = service + area = yes na
základovou desku https://www.openstreetmap.org/way/455101361 .

Co když bude třeba střední část větší než základna?  Bude building = yes
rovněž základna (část s menší plochou) a všechny části je nutné vložit do
relace?