[Talk-cz] osmcz-app v0.21

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 14 19:44:08 UTC 2018

Tak jsem kouknul. Taková drobnost. Jak se toho markeru zbavím, když už
jej nepotřebuji? Zatím pomůže jedině reload.

Co to udělat stejně jako u gpx souborů? - Marker se zobrazí v seznamu
vrstev a je možné jej skrýt nebo smazat?

A netušíš jak přesvědčit Mapbox, že obchvat Třince na I/11 je už několik
měsíců v provozu?
V OSM samozřejmě dávno zprovozněno.

Díky,
Marián