[Talk-cz] osmcz-app v0.21

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Březen 14 20:45:19 UTC 2018

Nalij do nich pár stovek miliónů dolarů, jako to udělali ostatní
investoři, a zařiď tak změnu kurzu. Co vím, tak snaha investorů je
přeorientovat Mapbox na autonomní řízení automobilů s tím, že mapy pro
web jsou až na druhém místě (nebo ještě dál). S tím také souvisí
"četnost" updatů.