[Talk-cz] osmcz-app v0.21

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Březen 21 11:39:16 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 20. 3. 2018 15:27:25
Předmět: Re: [Talk-cz] osmcz-app v0.21
"Ahoj,
ono se primárně jedná to, čím nahradit výchozí (a neaktualizovaný) Mapbox
street styl.  Mi se sice líbí styl osm.org, ale někomu může přijít
přeplácaný. Takže ideální by bylo něco podobného tomu Mapbox stylu - ideálně
silniční/městská mapa. Na turistiku tu jsou další vrstvy. Možná bych zkusil
poladit ten wikipedia styl.
"
Ano, je mi to jasné, že nyní řešíme vizuál primárního front-end zobrazení.
Přesto jsem chtěl vyjádřit souhlas s tím, že některé vrstvy nebudeme jen
přebírat, ale budeme je mít plně pod kontrolou a současně si je můžeme
přizpůsobit našemu prostředí a zájmům (viz interpretace "turistických" map v
zemích, kde pojem turista odpovídá množině uživatelů SUV a množině klientů
cestovních kanceláří...:)

"
Další specializované vrstvy jsou sice možné, ale nevím, jestli se najde
někdo, kdo si s tím pohraje. Ono to není tak jednoduché, jak to vypadá.
Třeba jen nějak srozumitelně nakombinovat tracktype, trail_visibility a
surface bude fakt oříšek."existuje několik variant a je potřeba je
experimentálně vyzkoušet - tracktype via tloušťku a přerušovanost, trail
visibility via sytost/průhlednost a surface bych viděl na největším
priblížení třeba tak, jak je interpretují vojenské mapy - 5(A) zmanená
asfalt široký 5m
"

Marián

"