[Talk-cz] osmcz-app v0.21

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Březen 21 14:03:36 UTC 2018

Dlaždice vytváří, respektive aktualizuje ten, kdo si nainstaluje
příslušný software a vyrenderuje je.

V případě Mapboxu je to Mapbox, u OpenMapTiles je to Klokantech (ale
diskuze na GitHubu je možná, záleží, jaký bude poměr cena (zvětšení
dlaždic) vs. užitek (kdo všechno to užije)), u ostatních obdobně.

S OpenMapTiles máš možnost nainstalovat si ten software k sobě, vybrat
si co chceš mít ve finálních dlaždicích a spustit renderování. Takže
ano, je možné si sám určit, že ve výsledných dlaždicích budou dráty
elektrického vedení, trail_visibility a něco dalšího, zároveň si můžeš
určit, že tam nebude třeba tracktype.

Aktualizace se provádí tak, že se určí, co bylo změněno, do kterých
dlaždic tato změna zasahuje a ty se znovu vyrenderují. Opět to má pod
palcem ten, kdo si daný software nainstaluje a dlaždice dál distribuuje.