[Talk-cz] Fell3 strikes again

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Pátek Květen 4 07:44:57 UTC 2018

Dekuji,

jsem pro BAN tez. Nasel jsem dalsi mista. Zmapovane budovy z RUAIN posune i na jiny pozemek a zmeni obrys. Pacha vic skody nez uzitku. Snazim se aby CR byla co nejvic zmapovana a pokud mozno to sedelo bez prekryvu a podle nejpresnejsich a nejdostupnejsich dat RUIAN a LPIS.

Martin

From: "majka" <majka.zem+talk na gmail.com>
To: talk-cz na openstreetmap.org
Sent: Friday, May 4, 2018 9:40:26 AM
Subject: Re: [Talk-cz] Fell3 strikes again

Obávám se, že diplomaticky usměrnit nepůjde. Posledně po tom mém zásahu přestal přidávat, ale v březnu se zase rozjel a už zase ho máme na 4. místě editorů.
Pište mu prosím na ty jeho změny komentáře - klidně česky, a posílejte mi to - budu mu to překládat do němčiny a doplňovat to k tomu.

Osobně bych ho už nechala zabanovat pro ČR, protože debata s ním není žádná. Jen to chce pár komentářů na jeho změnách, protože bez toho se blbě jedná. Ale chce to rychlou akci, protože jinak s tím zase bude spousta práce.

Majka