[Talk-cz] Fell3 strikes again

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Květen 4 07:51:46 UTC 2018

Prosím tedy všechny, kteří na něj narazí o ty komentáře k jeho změnám. Už
na komentáře k jeho sadám mám nastavené hlídání, takže pak budu překládat.
Chce to okomentovat problematické změny, ideálně z několika míst, já to
přeložím, a možná současně navážu na loňskou debatu s DWG s prosbou, ať ho
opět zatím usměrní, než dodebatujeme tady.

Ale opravdu to chce širší podporu, ať to nevypadá jen na moji válku s ním.
Ne, že by mě neštval - narazila jsem na jeho akce na Jindřichohradecku, kam
se příští týden chystám, a práce tam přidělal víc než dost. Jen to všechno
bylo už staré.

Majka