[Talk-cz] Fwd: Fell3 strikes again

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Pátek Květen 4 13:56:40 UTC 2018

Abych se priznal, tak me osobne cesty moc nezajimaji. Ale vsimam si primarne budov ktere presouva a meni tvary. Nejvetsi problem je v tom ze si nenecha veci vysvetlit. Priste udela ty same chyby. Navic se zde jiz nekolikrat resil a vetsinou to dopadlo tak at to opravi nekdo jiny. A me rozhodne nebavi pretrasovat budovy podle RUIAN aby prisel nekdo jiny a posunul je nahodnym smerem o 1.5m a jeste je treba zvetsil protoze v BINGu preci vypadaji vetsi.

RUAIN se neustale meni - pribyvaji nove budovy, nekterym starym se zmeni obrys. Obcas se vracim do starych oblasti a kdyz najdu "praci" na budovach od fell3 tak je vzdy spatne.

Martin

From: "Jan Macura" <macurajan na gmail.com>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
Sent: Friday, May 4, 2018 3:21:18 PM
Subject: Re: [Talk-cz] Fwd: Fell3 strikes again

Ahoj konference,

narazil jsem na Fell3a cca úřed týdnem. Nejdřív jsem se zhrozil a chtěl jsem psát sem, protože těch editací bylo vážně hafo...

jenže kromě těch divnejch stříhání lesů, který sice vypadají vykreslený v OSM Carto šíleně, ale nejsou v zásadě špatně, dělal převážně pozitivní změny, kdy přidával cesty podle Bingu a GPS. A ty AFAIK odpovídají skutečnosti.
Takže bych to neviděl tak černobíle. BANovat ho mi z "mého místa úhlu pohledu" přijde přehnané. Ale vysvětlit mu rozdíl mezi přesností podkladů z družicových snímků a mezi RÚIANem je jistě na místě.

H.

Jedine BAN, prave komentoval https://www.openstreetmap.org/changeset/58662140

    * Comment from JandaM 20 minutes ago

Dobry den, prestante editovat V CR. Vase upravy nici praci jinych.

Mr. FELL 3, please STOP editing in Czech Republic. Your work is destroying work of others.
    * Comment from fell3 10 minutes ago

proč ???
    * Comment from fell3 1 minute ago

Miluji Československo, hodně tam cestuji. Mám spoustu stopových záznamů od mně, mých cyklistických přátel a pěšího klubu. Vždycky dělám největší úsilí, aby bylo vše co nejpřesnější. Je to dost, které bylo zaregistrováno opravdu špatně a nesprávně. Budu pokračovat! Na budoucí žízeň

Srst
    * Comment from JandaM 1 minute ago

Budovy posouvate (1.25m) i mimo pozice pozemku. Menite pudorys. V jinych upravach budovu dokonce bezduvodne zvetsite. Bing mapy nelze pouzivat jako podklady pro presne mapovani. Jsou posunute a nelze je spravne zarovnat. Myslim ze lepsi bude kdyz svou pozornost soustredite napr. na Nemecko a prestante poskozovat praci druhych. Jiz minuly rok byl resen problem s vasimi edity.