[Talk-cz] Fwd: Fell3 strikes again

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pátek Květen 4 13:21:18 UTC 2018

Ahoj konference,

narazil jsem na Fell3a cca úřed týdnem. Nejdřív jsem se zhrozil a chtěl
jsem psát sem, protože těch editací bylo vážně hafo...

jenže kromě těch divnejch stříhání lesů, který sice vypadají vykreslený v
OSM Carto šíleně, ale nejsou v zásadě špatně, dělal převážně pozitivní
změny, kdy přidával cesty podle Bingu a GPS. A ty AFAIK odpovídají
skutečnosti.
Takže bych to neviděl tak černobíle. BANovat ho mi z "mého místa úhlu
pohledu" přijde přehnané. Ale vysvětlit mu rozdíl mezi přesností podkladů z
družicových snímků a mezi RÚIANem je jistě na místě.

H.