[Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Květen 7 05:43:24 UTC 2018

Dne 7.5.2018 v 07:05 Janda Martin napsal(a):
> Dobry den,
>
>   prave jsem editoval nove RUIAN budovy (cca 100). Dale automaticky opravil cca 2000 validacnich chyb. JOSM vygeneroval vice nez 10 000 zmen. A prave je commituje kazdou zvlast.
> Asi neumim pocitat ale cekal bych horni limit zmenenych entit nekde kolem 2000 + 100.

A co to bylo za chyby? "Building almost square"? Pokud ano, tak jsi
zapomněl, že v tomto případě se upraví poloha některých uzlů, takže u
2000 budov je to minimum 2000 uzlů, ale většinou to bude více než jeden
upravený uzel na budovu. Záleží jak moc komplikovaná ta geometrie je.

Až to dokončíš, tak mrkni na achavi, co všechno a kam se posunulo.