[Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Pondělí Květen 7 05:56:14 UTC 2018

Diky za info.

  Rozhodne ale automaticke opravy nesmi meni uhly budov. To je pak chyba v JOSM. Vypada to ze to bude ono. Ani jsem si toho nevsiml.
Uz jsem to reportoval na JOSM. Rozhodne tato kontrola nesmi automaticky fixovana. Dava nestabilni vysledky. A po stisku tlacitka FIX stale zustavaji budovy s "Building with almost square angle"

From: "Marián Kyral" <mkyral na email.cz>
To: talk-cz na openstreetmap.org
Sent: Monday, May 7, 2018 7:43:24 AM
Subject: Re: [Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

Dne 7.5.2018 v 07:05 Janda Martin napsal(a):
> Dobry den,
>
>   prave jsem editoval nove RUIAN budovy (cca 100). Dale automaticky opravil cca 2000 validacnich chyb. JOSM vygeneroval vice nez 10 000 zmen. A prave je commituje kazdou zvlast.
> Asi neumim pocitat ale cekal bych horni limit zmenenych entit nekde kolem 2000 + 100.

A co to bylo za chyby? "Building almost square"? Pokud ano, tak jsi
zapomněl, že v tomto případě se upraví poloha některých uzlů, takže u
2000 budov je to minimum 2000 uzlů, ale většinou to bude více než jeden
upravený uzel na budovu. Záleží jak moc komplikovaná ta geometrie je.

Až to dokončíš, tak mrkni na achavi, co všechno a kam se posunulo.