[Talk-cz] LPIS tracer a multipolygony

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Květen 8 18:22:12 UTC 2018

Dne 8.5.2018 v 12:33 Jan Macura napsal(a):
> Pěkný sváteční den,
>
> začal jsem v poslední době používat pLPIS tracer. Proč velká část mých
> snah o jeho použití končí hláškou:
> /"Přetrasování tohoto typu multipolygonu není v současné době
> podporováno"/?
> Mám pocit, že se to týká úplně všech multipolygonů...

Viz:
https://www.superlectures.com/openalt2017/tracer-lpis-aktualizace-natrasovanych-poli-a-jak-se-vyhnout-problemum

Důvodů může být více. Ve zkratce:

* Změna z multipolygonu na normální polygon
* V multipolygonu se nachází otagovaný vnitřní polygon (natural=wood,
natural=scrub...)
* Přetrasovávaný mutipolygon pole je jako inner v nějakém jiném
multipolygonu (třeba landuse=residental)
* Outer cesta se skládá z více segmentů
* ...

 Bohužel aktuálně na to nemám prostor. Navíc moc nerozumím tomu kódu,
který dělal Martin Švec a to je přesně to co je potřeba upravit :-(

Marián