[Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Květen 8 18:49:11 UTC 2018

Dne 7.5.2018 v 17:01 Marián Kyral napsal(a):

> To je docela velký extrém který se moc nevidí. V naprosté většině
> případů mají budovy společné dva a více uzlů.
>
> Tady mám empirickou zkušenost, kdy střídavě na daných budovách mačkám
> Q tak dlouho, až se to přestane měnit :-D

Cus, tak je oznac vsechny a mackej Q naraz na vsech ... ;D,  tohle
funguje uz hodne dlouho, kdyz oznacis vic napojenych objektu a chces je
zpravouhlit vsechny, tak se k tomu chova jako k jednomu = nejak to lehce
pootoci, posune a je to pravouhly cely. Skoda ze to neumi i jiny nez
pravy uhly.