[Talk-cz] Pozor JOSM 13710 se asi zblaznil

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Květen 7 15:01:00 UTC 2018

Dne 7.5.2018 v 16:15 Janda Martin napsal(a):
> Myslim ze potkat se to nemusi.
>
> 2 obdelniky - dotykaji se pouze jednim vrcholem.

To je docela velký extrém který se moc nevidí. V naprosté většině
případů mají budovy společné dva a více uzlů.
> - opravi se jeden, druhy se rozhodi.
> - to by ten algoritmus musel uvazovat vsechny mozne prave uhly najednou.

Tady mám empirickou zkušenost, kdy střídavě na daných budovách mačkám Q
tak dlouho, až se to přestane měnit :-D

> Ale i tak by se vlastne scitala chyba zpusobena opravou. Prikladem
> mohou byt radovky kterych je napr. 5 u sebe. Pokud by se uhly opravily
> u prvni tak posledni muze byt posunuta o docela velky kus.

No a od toho jsi tady ty, abys tyhle posuny korigoval. Buď tak, že
všechny budovy trochu pootočíš, aby to sedělo, nebo změnu vrátíš zpátky
a nastavíš, že se má chyba ignorovat.
Osobně tato varování zatím neřeším. Počkám, až to za mně někdo odladí (
;-) ) a pak se na to možná znova podívám.