[Talk-cz] Rozcestníky, několik dotazů

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Květen 13 12:19:36 UTC 2018

Právě jsem se vrátila z Nové Bystřice a narazila jsem na několik místních
specialit ohledně rozcestníků:

*Rozcestník JH309 <https://api.openstreetmap.cz/table/ref/JH309> odkazuje
sám na sebe*, ukazatele jsou vzdálené 0,5 km. Jedny jsou u "pravého"
rozcestníku, druhé ukazatele jsou na hraničním přechodu, resp. na hranici.
Tam pokračuje česká (neznačená trasa) do obce Haugschlag. Bohužel netuším,
zda tam ten rozcestník skutečně je (zbytek výpravy mě tudy prohnal; českého
rozcestníku jsem si nevšimla, jen map a místního značení v centru obce).
*Co s tím? Nechat stejné ref na dvou místech? A tu trasu v OSM pokračovat?*

Obdobný problém je na druhé straně, rozcestník JH327
<https://api.openstreetmap.cz/table/ref/JH327> - má značené dva cíle v
Rakousku.

Ani u jednoho rozcestníku plánovač tras KČT tu trasu v Rakousku nepřiznává.

Ještě v Nové Bystřici "přebývají" směrovky značené samostatnými čísly
rozcestníků, které však plánovač tras KČT nezná a trasa tam taky oficiálně
nevede. Jsou to směrovky u nádraží
<https://api.openstreetmap.cz/table/ref/1270/0d> a u autobusovéno nádraží
<https://api.openstreetmap.cz/table/ref/JH281>, ukazující na "skutečný"
počátek turistické trasy na náměstí.

A podslední dotaz jak / případně zda vůbec mapovat místní rozcestníky.
Trochu speciální je třeba tenhle
<http://api.openstreetmap.cz/table/id/19150>, obsahující místní i
vzdálenější cíle, ale obdobou jsou takové ty poměrně běžné ve městech,
ukazující cestu k úřadu/poště/škole/... . V Nové Bystřici je jich
požehnaně, několik mám vyfocených, ale zatím jsem je nenahrávala.

Díky,

Majka