[Talk-cz] Rozcestníky, několik dotazů

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Květen 13 15:26:42 UTC 2018

Ahoj

On Sun, May 13, 2018, 14:20 majka <majka.zem+talk na gmail.com> wrote:

> [...]
> specialit ohledně rozcestníků:
>
> *Rozcestník JH309 <https://api.openstreetmap.cz/table/ref/JH309> odkazuje
> sám na sebe*, ukazatele jsou vzdálené 0,5 km. Jedny jsou u "pravého"
> rozcestníku, druhé ukazatele jsou na hraničním přechodu, resp. na hranici.
> Tam pokračuje česká (neznačená trasa) do obce Haugschlag. Bohužel netuším,
> zda tam ten rozcestník skutečně je (zbytek výpravy mě tudy prohnal; českého
> rozcestníku jsem si nevšimla, jen map a místního značení v centru obce).
> *Co s tím? Nechat stejné ref na dvou místech? A tu trasu v OSM pokračovat?*

ahoj, dve ref stejne u ruznych rozcestniku proste zadam jak jsou. vyjimecne
se na to narazi.

Obdobný problém je na druhé straně, rozcestník JH327
> [...]
> <https://api.openstreetmap.cz/table/ref/1270/0d> a u autobusovéno nádraží
> <https://api.openstreetmap.cz/table/ref/JH281>, ukazující na "skutečný"
> počátek turistické trasy na náměstí.
>
> A podslední dotaz jak / případně zda vůbec mapovat místní rozcestníky.
> Trochu speciální je třeba tenhle
> <http://api.openstreetmap.cz/table/id/19150>, obsahující místní i
> vzdálenější cíle, ale obdobou jsou takové ty poměrně běžné ve městech,
> ukazující cestu k úřadu/poště/škole/... . V Nové Bystřici je jich
> požehnaně, několik mám vyfocených, ale zatím jsem je nenahrávala.

mistni turisticke (takove ty drevene apod.) taguju normalne pokud jsou na
nich tur. cile s t ze operator davam local. Pak je dost takovych, ktere
reale nejsou pro turisty ale spise je to artwork.

Druha vec jsou ve meste takove ty smer nadrazi, lekar, nemocnice nebo jen
smerovky na ulice. Tyto ja osobe nemapuji vubec a v osm jsem je zatim snad
ani nepotkal ale rozhodne to dle meho nazoru nejsou turisticke tj.
tourism=info + info=guidepost.

Zatim.