[Talk-cz] Rozcestníky, několik dotazů

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Neděle Květen 13 16:25:56 UTC 2018

Dne 13.5.2018 v 17:26 Tom Ka napsal(a):
> [...]
>     km. Jedny jsou u "pravého" rozcestníku, druhé ukazatele jsou na hraničním přechodu, resp. na hranici. Tam pokračuje
>     česká (neznačená trasa) do obce Haugschlag. Bohužel netuším, zda tam ten rozcestník skutečně je (zbytek výpravy mě
>     tudy prohnal; českého rozcestníku jsem si nevšimla, jen map a místního značení v centru obce).
>     *Co s tím? Nechat stejné ref na dvou místech? A tu trasu v OSM pokračovat?*
>

> ahoj, dve ref stejne u ruznych rozcestniku proste zadam jak jsou. vyjimecne se na to narazi.

A někdy se nyní najde jeden rozcestník, který má více REFů. Což je pozůstatek rušení přidružených míst před dvěma roky.
Takový příklad jsou rozcestníky Lednice - rybníky.
Nebo v Ivančicích je podobná situace jako popisuješ ty (Majka), jeden rozcestník, ale na dvou různých stromech, asi 50
metrů od sebe.
Souhlasím s Tomem - popsat realitu, tj. dva rozcestinky se stejným refem.

>     Obdobný problém je na druhé straně, rozcestník JH327 <https://api.openstreetmap.cz/table/ref/JH327> - má značené dva
>     cíle v Rakousku.

To jsme tady resili pred rokem. Tj. buď to neznačit nebo to udělat jako kct_None (směr je daný, ale v reálu to vyznačeno
není).

>     Ani u jednoho rozcestníku plánovač tras KČT tu trasu v Rakousku nepřiznává.
>
>     Ještě v Nové Bystřici "přebývají" směrovky značené samostatnými čísly rozcestníků, které však plánovač tras KČT
>     nezná a trasa tam taky oficiálně nevede. Jsou to směrovky u nádraží <https://api.openstreetmap.cz/table/ref/1270/0d>
>     a u autobusovéno nádraží <https://api.openstreetmap.cz/table/ref/JH281>, ukazující na "skutečný" počátek turistické
>     trasy na náměstí.

To samé kct_None nebo neznačit (trasu). Rozcestník nicmeně vyznačit.

Mirek