[Talk-cz] Tanap - nepristupne trasy

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Pondělí Květen 14 10:18:47 UTC 2018

"> * Je možné vůbec odebírat některé, pravděpodobně pravdivé tagy,  z důvodu
žádosti organizací? (např. jméno trasy)
Technicky to mozne je, ale je to boj s vetrnymi mlyny (a proti smyslu OSM).
V minulosti bylo mnoho vlastniku, kteri
brojili proti vyznaceni cesty v mape, navzdory tomu ze v realu existuje.
Vzdy se tam velmi brzy objevila zpet.
Spravne je to vyznaceni pristupu access=no a pokud to nektery render
ignoruje, tak tlacit na tvurce toho renderu aby to
respektoval (napriklad dal krizky pres cestu)."

Teď jsem koukal na rendery na OSM.cz. Netuším jak moc je to tím, že jsou
líné s aktualizací, ale:

- jen jeden render kreslí přes tuto cestu s access=no křížky (mtbamap.cz)

- jeden ji raději nekreslí vůbec (Hikebikemap.org)

- ostatní (včetně hlavního stylu osm.org) ji kreslí jako by se nechumelilo

Kdybych se tedy řídil jenom mapou, klidně bych si tam cestu naplánoval. :-/

Jinak protože sám fušuju do renderů, tak jsem se koukal jak je na tom
Mapbox:

Zdá se, že data této cesty v DB má, nijak ji nevyfiltrovává a ten příznak
access=no nemám šanci nastylovat, protože se při převodu na schéma mapboxu
nezachová.

--

Severák