[Talk-cz] Kůrovec ohrožuje i značené trasy KČT

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Úterý Květen 15 07:49:31 UTC 2018

Železným koňem. Případně lesáckým traktorem, který má pohon na všechny
čtyři kola a dokáže "vyšplhat" i tam, kde má normální člověk problém vyjít.

S mapováním může být ale jiný problém: v Nízkém Jeseníku jsem byl v
neděli a v té oblasti, kde jsem se pohyboval, byl oficiálně zákaz vstupu
do lesa (jedna trasa byla v pohodě čistá, ta by se dala projet i tím
traktorem, přes druhou ležely stromy a obcházet je bylo za trest).