[Talk-cz] Copyright u mapy ČD-wifi?

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Květen 23 08:55:37 UTC 2018

Vzhled může být první indikátor, ale moc bych se jím neřídil: my jsme
teď udělali tool, kde ti stačí doslova šest klinutí a máš mapu, která na
první pohled vypadá jako kterákoliv jiná mapa (Google, Here, nové Azure
maps, ...). Případně mohou používat OSM renderovací nástroj nad svými daty.

Co je důležité jsou právě ta data: vím například, že tento potok -
https://www.openstreetmap.org/way/200974265 (a jeho pokračování až do
Zábrany) na žádné jiné mapě není (protože který blázen by tam lezl, aby
jej zaměřil, že...), tudíž kdekoliv se vyskytuje, jde o OpenStreetMap
(ať už vypadá jakkoliv).