[Talk-cz] Import rozvoden v Praze

r00t r00t na r00t.cz
Úterý Listopad 20 17:20:21 UTC 2018

Ahoj,

Prosel jsem nekolik RS a i kdyz vsechny maji v datech "TYP_ZKR": "TR",
v poznamce je vzdy napsano ze jde o spinaci, napr."Spinaci sidl. Dablice".
Celkem jich je v Praze takto oznaceno 23. Nevim jestli jsou to vsechny,
ale vsechny co uz jsou v osm oznacene jako RS maji v poznamce "Spinaci".

POI importer jsem upravil tak, ze pokud uz rozvodna ma ref ve formatu XXYYYY,
zachova se XX a kontroluje se pouze YYYY. Takze vsechny co uz jsou spravne
oznacene zustanou tak jak jsou.
U novych se pouzije "RS" pokud ma v nazvu "Spinaci" nebo "TS" pro ostatni pripady.
Pokud v ramci kontroly ze streetview narazim na jiny prefix, samozrejme ho opravim.

Dale jsem do POI importeru dodelal to spojovani source tagu (IPR Praha se prida k
RUIANu pokud uz je na budove) a kontrolu klicu building (pokud uz je na budove,
musi byt "building=service") a "street_cabinet" (pokud je, musi byt "street_cabinet=power").

r00t