[Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Listopad 28 16:57:57 UTC 2018

Zdravím všechny.

V rámci toho plánovaného importu se naťuknul jeden problém: většinu
technických budov máme (díky natrasování tracerem a převodem tagů jako
building=industrial místo building=service.

Zkusila jsem to dohledat přes overpass turbo dotazem s omezením velikosti,
resp. délky cesty (obvodu) na 50m <http://overpass-turbo.eu/s/E5S> . Jen v
Českých Budějovicích a okolí mi to vyhazuje přes 500 budov.

Velikost byla zkoušena na mě známé trafostanici, je to kapku víc než
považuji za jisté pro případné (polo-)automatické změny (je to např. budova
s půdorysem 10x15m).

Pro mě to dává dvě otázky, z toho druhá je asi spíš na Mariána:

1. Nechceme vyhodit další "úkol", kde bychom se soustředili na tyhle budovy
a opravu jejich značení?

2. Nešel by upravit Tracer, aby při trasování podle RUIAN kontroloval i
velikost budovy, a u těch "podezřelých" buďto rovnou měnil značky na
building=service (zejména u těch malých - malé trafostanice, budovy ČOV a
podobně) nebo vyhodil dialog, kde by dotyčný musel sám rozhodnout? Klidně
bych to nechala tím obvodem, pokud je to jednodušší.

Pokud to půjde, obdobně by stálo za to zasáhnout u building=civic, protože
v tom máme většinu kapliček, zvoniček a podobně, pokud jsou v RUIAN vedené
jako budova, případně u building obecně, u různých "neobyvatelných budov"
(chyby zakreslení budovy v RUIAN, takové ty fragmenty).

Majka