[Talk-cz] Poštovní schránky - aktualizace doby výběru

mahdi1234 mahdi1234 na centrum.cz
Sobota Říjen 13 17:26:12 UTC 2018

Mi pride, ze preznaceni schranky na 60010:000 je priprava na odstraneni,
skoukl jsem tri schranky ze seznamu, kolem kterych sem sel v posledni dobe:

https://www.openstreetmap.org/node/4695984689 - tady je prazdnej drzak,
zbyla takova ta zadni modra cast, co neni schranka; drzak vypada
nezrezivele, mozna docasne mimo
https://www.openstreetmap.org/node/5440170008 - zde je zrezivelej drzak
na zdi, spis bych tipl, ze je pryc na dobro
treti jsem odstranil, pac vim, ze tam uz delsi dobu neni

U tech dvou jsem doplnil fixme, pripadne at smazne nekdo po kontrole za
par tydnu (sel jsem kolem jen nahodou a pravdepodobne v brzke dobe opet
nepujdu).

mahdi