[Talk-cz] Data od měst, prosím o seznam zkušeností (a odkazy na existující souhlasy)

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Pondělí Říjen 15 18:41:47 UTC 2018

Dne 15.10.2018 v 15:07 majka napsal(a):
> Zdravím všechny,
>
> podařilo se mi zkontaktovat správnou osobu na magistrátu České
> Budějovice ohledně poskytnutí dat, resp. spolupráce. Lépe řečeno,
> dotyčný si nás našel sám, ukázal se mezi editacemi nových uživatelů...
>
> Protože začínáme debatovat o tom, co půjde/nepůjde získat od města, a
> jak, prosím o zkušenosti ostatních, a také odkazy na ty souhlasy, co od
> koho máme, ať nevymýšlíme něco nového. Samozřejmě že je to v začátku a
> dotyčný bude muset pro svolení na vyšší místa, ale o to více by se
> hodily zkušenosti odjinud.

Data, která město vlastní a které může poskytnout. Občas může být
problém s tím, že data vlastní městská část, která nemusí souznít s
magistrátem.

* mobiliář: lavičky, odpadkové koše
* sloupy veřejného osvětlení
* hřiště (zpravidla už zmapováno v OSM)
* passporty zeleně
* dopravní passport (zpravidla zatím nikdo nemapuje)
* hydranty (město nemusí vlastnit)
* hřbitovní místa (tuším taky ještě nikdo nemapuje)

Mirek

--
                                        ,,,
                                       (o o)