[Talk-cz] Data od měst, prosím o seznam zkušeností (a odkazy na existující souhlasy)

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Úterý Říjen 16 11:02:52 UTC 2018

Budějovice městské části nemají, takže je to jednodušší.
Mohli by mít:
- inženýrské sítě (asi hlavně teplovody, pro OSM bych tipoval jako zajímavé
ještě velkokapacitní přivaděče plyn, voda, velké stoky), ale nevím, nakolik
tato data mohou poskytnout, když sítě patří správcům. Ale v digitálním
modelu je mají.
- lampy VO včetně čísel
- parkomaty a parkovací zóny
- z dopravního podniku elektrické označníky MHD
- mobiliář - zajímavé by mohly být lavičky a kontejnery na tříděný odpad,
kolostavy...
- drobné památky ve vlastnictví města (sochy, křížky, boží muka...)
- veřejné komunikace, hlavně v okrajových částech a průmyslových zónách
nemusí být úplně správně zmapované

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb
tel. 777082195

po 15. 10. 2018 v 20:42 odesílatel Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz>