[Talk-cz] Openstreetmap.cz, vrstva chybných rozcestníků - cyklo rozcestníky

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Říjen 29 10:47:04 UTC 2018

Ahoj, tak se zacinam pomalu vracet k nekterym restum ve Fody.

- barevne bych rad urdzel "chybne" rozcestniky vsechno v sede jako
doposud aby to rozumne kontrastovalo s ostatnima vrstvama (primarne
fotkama nafocenych)
- za mne bych tam dle aktualni situace cyklo i silnicni nechal, obecne
chceme aby to lidi fotili
- sum je podle mne u cyklo primarne kvuli foceni "znaceni", v tom se
snazim o edukaci aby se nefotilo cokoliv ale podobne jako u pesich jen
tam, kde ej to nejak dulezite k pochopeni, orientaci nebo jako dukaz,
ze tam rozcestnik zaneseny v OSM realne neni. S tim souvisi, ze by
takoveto tabulky znaceni nemely byt zadavany do OSM (muj nazor, ale
asi tady uz taky probehlo).

Ja (jak dovoli cas) zpracovavam vsechny fotky, primarne ty, ktere to
vyhodi jako problem, ale uz jsem rikal, ze cyklo ma u mne mensi
prioritu (ciste proto, ze nejsem s to stihat uplne vsechno, co bych
chtel).

Zaroven jsme se ted s Marianem bavili, z eby nebylo spatne mit pro
vrstvu nafocenych (ale tim padem mozna i nenafocenych) lepsi
'advanced' mod, kde by se dalo lepe filtrovat co chci a nechci
sobrazit. Tim by se mozna neco z tvych prani dalo resit.

Zkus tedy prosim jeste preformulovat, ceho by jsi chtela pro sebe
dosahnout (skryt XX ve vrstve YY protoze mne nezajimaji) a uvidime co
s tim dal.

Bye