[Talk-cz] Openstreetmap.cz, vrstva chybných rozcestníků - cyklo rozcestníky

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Říjen 29 14:17:37 UTC 2018

po 29. 10. 2018 v 13:18 odesílatel majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal:
> Co je pak tohle za paskvil, to skutečně netuším. Značení s kilometráží?
no resil jsem to ted, kdyz jsem zacal kontrolovat a pravovat tagy. U
techto silnicnich jsem nakonec vychazel zhruba z nasledujiciho:

- je tam smer a vzdalenost -> je to rozcestnik 'ala pesi'
- je to neco, kdy bych na stejnem miste pro pesi ocekaval rozcestnik
-> je to rozcestnik
- je to neco, kdy bych na stejnem miste cekal pro pesi jen znaceni  ->
je to znaceni
-> vse ostatni je znaceni

obavam se ale, ze je to prilis rozmanite na uplne exaktni rozdeleni,
ono to ale asi v realu nebude takovy strasny prusvih.
jinak pripominam https://openstreetmap.cz/git/tom.k/Fody/wiki/PhotosExamples,
muzu tam pridat nejake dalsi pripady at je na co se odkazovat a je to
na jednom miste nejak shrnute.

Bye

OK, zamyslim ze jestli to nejak jednoduse pujde.