[Talk-cz] Fody na www.openstreetmap.cz

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Úterý Září 11 18:41:13 UTC 2018

Ahoj, díky za info, zdá se že vše běží jak má.

Chtělo by to se nějak dohodnout na obsahu Fody, co posílat a co ne, aby to mělo nějakou kontrolovatelnou úroveň.

Předpokládám, že hlavním obsahem by měly být fotky:
- rozcestníky, pěší KČT i ne KČT, cyklo MTB, cyklo silniční, vozíčkářské, jezdecké, běžkařské
- infotabule všeho druhu, NS, místní zajímavosti,
- mapy, vývěsné KČT, regionální, trasy NS, horská střediska,
- panorama, tedy ne pohled do kraje ale tabule s popisem co je kde

ke zvážení: značení (za mě ne), směrovky na sjezdovkách, zahraniční obsah

Milan