[Talk-cz] Fody na www.openstreetmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Září 12 05:24:53 UTC 2018

Dne 11. září 2018 20:41 Milan Cerny <milancer na centrum.cz> napsal(a):
> Ahoj, díky za info, zdá se že vše běží jak má.
>
> Chtělo by to se nějak dohodnout na obsahu Fody, co posílat a co ne, aby to mělo nějakou kontrolovatelnou úroveň.
>
> Předpokládám, že hlavním obsahem by měly být fotky:
> - rozcestníky, pěší KČT i ne KČT, cyklo MTB, cyklo silniční, vozíčkářské, jezdecké, běžkařské
> - infotabule všeho druhu, NS, místní zajímavosti,
> - mapy, vývěsné KČT, regionální, trasy NS, horská střediska,
> - panorama, tedy ne pohled do kraje ale tabule s popisem co je kde
>
> ke zvážení: značení (za mě ne), směrovky na sjezdovkách, zahraniční obsah

Ahoj,

tohle by mel byt jeden z hlavnich rozdilu oproti predchozimu
fungovani. Fody jednak nektere veci vynucuje (autor, exif, mozne
hodnoty tagu apod.) ale predevsim se predpoklada, ze pro zadavani dane
kategorie fotek existuje dostatecne podrobny navod co a jak delat a
nedelat. Zakladni pravidla jsou ted na dokumentacni wiki k Fody
(https://openstreetmap.cz/git/tom.k/Fody/wiki/AddingPhotos), casem by
mela byt dokoncena myslenka projektu v podobnem duchu jako napr.
taskman, pak budou pravidla per projekt (+ nektera spolecna pro cele
Fody).

Neco z tveho prehledu jsem do dokumentace doplnil.

Ke znaceni - obecne nema za mne zadny smysl fotit kazde znaceni, ale
nekdy to muze byt vhodne, takze zakazano nebo omezeni to neni (tag
znaceni)
Smerovky na sjezdovkach - nevim co presne si pod tim predstavit, ale
uplne mne nenapada dopad do mapy - mozna podobne jako znaceni vyse?
Zahranicni - to je samostatny problem, pravdepodobne v budoucnu reseny
take pres projekty, protoze pravidla v zahranici muzou byt jina, fotit
a pridavat ovsem lze (tag zahranicni)

Bye