[Talk-cz] Fody na www.openstreetmap.cz

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Září 13 07:46:09 UTC 2018

On Thu, 13 Sep 2018 at 09:27, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> wrote:

> silnicni+rozcestnik resp. silnicni+znaceni - pro "zluto/cerne silnicni
> cedule"
> -> tohle bude mit obecne jina pravidla, jaka moc nevim, ani to zvlast
> nefotim, ani nijak specialne nevyuzivam

Za mě:

Hlavně je třeba se dohodnout na tom, jak to obojí povedeme v OSM datech -
vůbec, nebo jako klasický rozcestník s tím, že bude označen jako cyklo,
neboí tak povedeme jen ty rozcestníky, kde je opravdu směr, tedy nejen
odbočka s číslem trasy.

1. pokud se dohodneme, že si to dotyčný vždy vyfotí a zpracuje sám - což je
taky možnost - tak ani nenahrávat
2. fotit, nahrávat do Fody (aby mohli později zájemci zpracovat). Ale za mě
jednoznačně vyhodit z "chybných" rozcestníků nebo to od sebe rozdělit a ty
chybné rozcestníky mít ve dvou variantách. Oni ty silniční rozcestníky a
ukazatele jsou spíš než rozcestník dopravní značka, resp. silniční ukazatel
směru, ale průšvih je, že tagování je jako rozcestník.

což mě vede ke třetí, kacířské variantě:
brát to opravdu jako dopravní značku, a značit to odpovídajícím způsobem, a
z Fody to taky vyhodit (taky nefotíme všechny ukazatele směru na silnicích).

Majka