[Talk-cz] Fody na www.openstreetmap.cz

osm na kub.cz osm na kub.cz
Čtvrtek Září 13 14:21:01 UTC 2018

Kdysi jsem se o tom bavil s klukama s KČT a rozdíl mezi tím jeslti je
cyklostezka "žlutopruhová" nebo pomocí "silničních rozcestníků" je čistě
v tom kdo se o ní stará. KČT má (nepřekvapivě) ty žlutopruhový, nějaká
organizace obecní samosprávny instaluje ty silniční. V tom jaká je
sjízdnost rozdíl není (i když pochopitelně z povahy věci ty silniční
budou spíše na silnice žeano).