[Talk-cz] Brána na hlavní silnici vedoucí přes vojenský újezd

xkomczax at centrum.cz xkomczax at centrum.cz
Sat Sep 15 20:32:06 UTC 2018

Zdravím,

narazil jsem na problém, kdy na silnici druhé třídy, která vede přes
vojenský újezd, je zaznačena brána -
https://www.openstreetmap.org/node/4988051322 (vše podle reality - vizte
https://en.mapy.cz/zakladni?x=16.9721126&y=49.4577555&z=18&pano=1&pid=58009407&yaw=0.982&fov=1.571&pitch=0.157
). Problém je v tom, že ta brána je uzavřena pouze výjimečně, když se
koná opravdu velké cvičení. Ovšem kvůli tomu přes tuto silnici nelze
autem routovat (ani GrapHopper ani OSRM). Silniční kolo to pustí.

Co s tím? Napadlo mne:
1) nechat jak je, ať si s tím poradí routovací software (podle mne
špatně, jelikož routovací software to vyhodnotil správně. Nemá jak
tušit, že přes závoru routovat může)
2) smazat (opět špatně, závora tam fyzicky je a stejně ji někdo obnoví)
3) přemístit kousek od cesty a přidat poznámku, ať to nikdo nepřesouvá
na cestu (špatně, neboť ta závora je fyzicky na té silnici)
4) přidat tag říkající, že závora bývá otevřená (nevím o žádném takovém
a i kdyby, tak jej zřejmě nebude znát routovací software)

Nuže? Jako nejmenší zlo se mi jeví možnost 3), ale třeba to lze řešit i
jinak.

Jirka Komárek