[Talk-cz] Body uvnitř stejně tagovaných ploch

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Sobota Září 15 17:49:15 UTC 2018

Osobně jsem před časem rezignovala a začala ty duplicitní tagy umazávat z polygonů - protože jinak se tam bod objevil vzápětí zpátky. Sice jsem poctivě dotyčné upozorňovala, ale problém to byl systému, ne jednotlivců.

Spousta těch duplicit se tam totiž dostává z mobilního mapování - tedy z maps.me a z OsmAndu. Ten až v poslední verzi umí editovat tagy na polygonech, přidat na polygon (budovu) to podle mě neumí dodnes. A ty kontroly na duplicity tam chyběly a možná chybí dodnes.

Jedinou výjimkou, kde jsem vždy smazala bod, byly kostely a školy, kde to podle mého patří skoro pokaždé jednoznačně na budovu.

Majka