[Talk-cz] Brána na hlavní silnici vedoucí přes vojenský újezd

majka majka.zem+talk na gmail.com
Sobota Září 15 21:40:50 UTC 2018

On Sat, 15 Sep 2018 at 22:52, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
wrote:

> Právěže ne, je to normální silnice druhé třídy, která se uzavře jen
> párkrát do roka (a to na jeden den s tím, že průjezd je možný pouze
> párkrát za den - viz třeba http://www.drahany.wz.cz/informace.html
>

> A to je situace, která tu panuje už od druhé světové války, tudíž žádné
> odebírání "povolení" (které k průjezdu není ani třeba) v nejbližších
> letech (či spíše nikdy) nehrozí.
>

> K té 4) by se hodil tag říkající "brána tu fyzicky je, ale spíše pro
> okrasu". Pak bych to bral, ale nic takového (rozšířeného) asi není...

> a i kdyby, tak jej zřejmě nebude znát routovací

> [...]
ad 4) ...  "brána tu fyzicky je, ale spíše pro okrasu"...
Přesně tohle přece ten přístup říká - tj. brána tam je, ale dá se
projet/projít. Pokud bych to chtěla udělat pro routování "blbuvzdorně", tak
normálně dát na tu bránu access=yes. Tím je přece nastavená na "stále
otevřeno". Těch pár výjimek se podle mě rozumně ošetřit nedá.