[Talk-cz] Brána na hlavní silnici vedoucí přes vojenský újezd

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Sobota Září 15 21:47:46 UTC 2018

Jo, access=yes by asi šlo (promiň, Mirku, já ten tvůj mail špatně
pochopil jako "nevím co bych tam dal, ale nejspíš access=permisive",
nikoliv jako "dal bych tam něco z access, od pasu střílím že permissive,
ale možná jinou hodnotu" jak jsi to asi myslel ty).

Přidáno, uvidíme během pár dní, co to udělá s routováním.

Prozatím všem zúčastněným díky!