[talk-cz] OsmHiCheck - silnicni znaceni vs rozcestniky

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Duben 1 06:43:44 UTC 2019

po 1. 4. 2019 v 1:02 odesílatel Majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal:
> bylo by možné při nahrávání fotek k rozcestníku nabízet ještě analogicky to značení?
> Jde mi spíš o ty cyklotrasy, i když jedno turistické jsem dnes také dávala - sice jsme měli, ale s nepřesnou polohou fotky. Zatím je fotka jako "ostatní".

ahoj, podivam se na to. Nejdriv jsem se tomu chtel spise vyhnout, aby
lidi nefotili jedno znaceni za druhym, protoze obecne to podle mne
uplne smysl nema, spis jen specialni pripady, ale pokud se doresi jak
tagovani ve fody (uz +- je), tak znaceni v OSM jinak nez rozcestnik,
tak to (aspon mne) zadne problemy delat nebude.

> O tuhle fotku z cyklotrasy se musím podělit: https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22224.jpg
> Já jsem tedy tušila, do čeho jdu. Ze značení trasy v terénu se to ale nepozná, nic před tím nevaruje.
> Z opačné strany, aneb značky se mají dodržovat ;) https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22223.jpg - za zatáčkou s klesáním plynule navazují ty schody, a za rechlemi jsou samozřejmě ještě jednou, taky hezky strmé.

moc pekne :-)

> Netuší někdo, co za MTB:scale takovým schodům odpovídá? Na těch schodech to označené není, jen v té zatáčce.
> S vozíkem za kolo / dítětem v sedačce / malými dětmi bude nesjízdná většina toho úseku z Doudleb. Tady je to ale na zahození kola, vynášet jen kolo samotné mi stačilo... Značené je to silničním značením, jako vše okolo.

Podle wiki je to 3, 'velke schody ' :-)
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:mtb:scale

BTW ten popisovany sklon je asi nejaky nesmysl ne? 70% je dost divne
(ale mozna jen malo sebevrazedne jezdim (tady spise padam volnym
padem) na kole...

Bye tom.k