[talk-cz] OsmHiCheck - silnicni znaceni vs rozcestniky

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Duben 1 08:01:34 UTC 2019

On Mon, 1 Apr 2019 at 08:44, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> wrote:

> BTW ten popisovany sklon je asi nejaky nesmysl ne? 70% je dost divne
> (ale mozna jen malo sebevrazedne jezdim (tady spise padam volnym
> padem) na kole...

70% není zas tak tragické - je to 35º, tedy našikmo míň než ty vyfocené
schody. Tady
<https://www.engineeringtoolbox.com/slope-degrees-gradient-grade-d_1562.html>
je vidět tabulka s přepočtem. Dolů zvládnutelné, pokud jsou ostatní
podmínky ideální (tj. kvalita cesty, šířka, dojezd), nebo pokud je to
kratičký úsek mezi pohodovou a širokou pasáží.
Tu obtížnost udává jen jediný z těch ukazatelů - takže široká asfaltka s
tímhle sklonem, která bude pokračovat "cyklo-dálnicí"  stejně bude mít na
tomhle úseku MTB:scale 3, ty schody takový sklon mít nemusí. Tady mi analýza
výškopisu
<https://ags.cuzk.cz/dmr/?extent=-755525.9960,-1174289.9742,-755089.6906,-1174069.6963,5514>
ukazuje dost přesně ty schody, co tam jsou - cca 72% a 75%, zbytek cca 26%.
Ty schody za tímhle úsekem (za řekou) budou mít okolo 100%, možná přes.
Jestli to někdo dává dolů na biku, to opravdu netuším. Já to rozhodně
nebudu ;) Ta cesta je tam dost dobře vidět.

Majka