[talk-cz] Nadmořské výšky s desetinnou čárkou

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Duben 2 11:26:45 UTC 2019

Jde mi spíš o to, že zrovna tohle není ojedinělé - jen těch vrcholů, co
měly tag ele s desetinnou čárkou tenhle uživatel měl 110, poměrně hustě
lokalizované - bylo to soustředěné na pár místech.
Panikařit není třeba, ale tvářit se, že se nic neděje taky není zrovna
košer. Nechat to jen tak a čekat, jestli nás někdo v tomhle chytí za ruku,
to taky není řešení. Zrovna tady by se dá ten zdroj poměrně jednoduše
dohledat.
Já chápu že s CUZK není řeč ohledně přebírání dat, ale tímhle tomu opravdu
nepomůžeme.