[talk-cz] Nadmořské výšky s desetinnou čárkou

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Duben 4 09:00:00 UTC 2019

On Tue 2019-04-02 13:26:45, majka wrote:
> Jde mi spíš o to, že zrovna tohle není ojedinělé - jen těch vrcholů, co
> měly tag ele s desetinnou čárkou tenhle uživatel měl 110, poměrně hustě
> lokalizované - bylo to soustředěné na pár místech.
> Panikařit není třeba, ale tvářit se, že se nic neděje taky není zrovna
> košer. Nechat to jen tak a čekat, jestli nás někdo v tomhle chytí za ruku,
> to taky není řešení. Zrovna tady by se dá ten zdroj poměrně jednoduše
> dohledat.
> Já chápu že s CUZK není řeč ohledně přebírání dat, ale tímhle tomu opravdu
> nepomůžeme.

Vysky vrcholu jsou fakta, ne autorske dilo. Autorske dilo je mozna
struktura jejich databaze. Tecka konec, fakt neni co resit.

CUZK to vi, takze na nas pravniky neposle. Kdyz posle, tak prohrajou.

Pravniky na nas muze poslat kdokoliv pro cokoliv... a zrovna tohodle
bych se nebal.

      	      	     	   	     	    	  	      	      Pavel