[talk-cz] Open data ČÚZK – zázrak nebo apríl?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Duben 3 11:07:23 UTC 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Macura <macurajan na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 3. 4. 2019 12:54:26
Předmět: Re: [talk-cz] Open data ČÚZK – zázrak nebo apríl?
"

Co se obsahu relevantního pro OSM týká:

   * vstvy "Terénní reliéf" a "Popis" dohromady můžou sloužit právě pro to
   označení kopečků včetně výšky.
   * "Terénní reliéf" -- skály, jeskyně, .. podrobnost žádná slavná
   * "Produktovody" nejsou moc podrobně, ale pro kontrolu úplnosti dobrý.
   * "Vodstvo", můžeme zkusit, ale podle mě to bude 1:1 jako DIBAVOD.

"

Poslední verze DIBAVOD je  už pěkně stará a hodně nových věcí tam chybí.
Nicméně co jsem koukal, v Data50 zase chybí minimálně suché nádrže a občasné
toky.

http://www.dibavod.cz/index.php?id=27&katobj_id=4&id_dib_zpet=35