[talk-cz] Varování JOSM -- kombinace building:ruian:type a building

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Duben 3 20:45:22 UTC 2019

No, je hezké že řeší, jak to vymazat. Ale zeptat se na důvod, proč to tam
je, to nikoho nenapadne...
Docela mě mrzí, že jsem přehlédla, že se to tam objevilo. Takže člověk by
to mazat neměl (automatická editace), ale program ano?

Já beru, že to jen vyhazuje hlášku, ale 90% uživatelů použije autofix.