[talk-cz] Varování JOSM -- kombinace building:ruian:type a building

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Duben 4 05:14:20 UTC 2019

Napisete nekdo neco do toho bugu nebo se tam mam ozvat. Za mne idealne
asi marian, ma predpokladam nelepsi prehled co a jak, tak bude schopen
i rozumne argumentovat, je to tak Mariane?

Bye