[talk-cz] prosba ohledně openstreetmap.cz

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Duben 8 10:48:23 UTC 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Zbytovský <zbytovsky na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 4. 2019 9:58:30
Předmět: Re: [talk-cz] prosba ohledně openstreetmap.cz
"

ad Tom) devosm má záměrně nastavené `osmcz.production = true`, je to kvůli
cestě ke složce /theme a pár dalším věcem. Mariánův návrh oifovat osmcz.
photoDbUrl mi přijde dobrý. Šlo by dát něco jako `if (location.href === '
openstreetmap.cz(http://openstreetmap.cz)) produkční - jinak dev url`

ad note.js) díky za odstranění, Mariáne. Přidal jsem to omylem pouze do @
layout.latte commitem c5bed updates from osmcz-web
(https://github.com/osmcz/osmcz/commit/c5bed7ba16f306bce10a638754c18d64656ed975)
, protože jsem myslel že se jedná o vrstvu s poznámkami, ale byl to zřejmě
jen nějaký pokus.

ad aktivní vrstva) to by chtělo nějak prozkoumat. V tom stacktracu za to
může tileReady funkce
(https://github.com/osmcz/osmcz-web/blob/dbfd35a4394e689efda78d26e1c5b9d83776cf54/theme/js/TileLayer.GeoJSON.js#L269)
, ale zakomentovat jí asi nepůjde. A komentovat věci v leaflet.js mi přijde
nebezpečné.

"

Já ale nekomentoval nic v leaflet.js. Já tohle zakomentoval v  TileLayer.
GeoJSON.js
(https://github.com/osmcz/osmcz/commit/300a40b0a45e6880d67b7fed2e2c52f6b8ceafe5#diff-f7e36fc2f97698addfd77d175c42907f)
, což je plugin (bohužel aktuálně aktivně neudržovaný). Zdá se, že v novém
leaflet už to volání není potřeba. Rozjelo se to a nenarazil jsem na žádnou
chybu ;-)

"

Nevím kdy se k tomu dostanu, klidně to někdo nacommitujte přímo do větve
devosm.  Já mám teď prioritu v těch mých přednáškách.

"

A to je která prosím?